gulfemsvnc :))) al benden de o kadar bende doğum sancısından işte nasıl doğurcam diye hiç sıcak bakamıyordum normal doğuma. Benimde bebeğim önden gidiyor doktor 4kg kadar olur dedi 🤭😍🙏 ondan sezeryan zorunlu benim de 😁 haftaya gidicez 34+5 de falan umarım tarihi artık konusuruz insan bilmek istiyor ya tarihi 🙏