Bende çikolata kistiyle savaştım . BanaDa ameliyat önermedi Çinkü amh(yumurtalık rezervim ) düşük olduğu için . Hangi doktora gittiysem tüp bebek dedi başka birşey demedi . 2 yılın sonunda tüp bebeğe karar verdim ilaçlarımıda aldım evde hazır duruyor. Son kez süt maydanoz buharı yapayım belime yakı yapıştırayım bari dedim bi sonraki ay hamile olduğumu öğrendim . İlaçlarıda seve seve çöpe attım . Demem o ki Allah ol dedikten sonra ister kist ister başka birşey mani olmuyor canım gönlünü ferah tut Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah