Besyocu Merhaba hanimlar. 40+3 olduk hastaneden geldik herseyi normal cikti kizim cok nazli olcak sanirim😄 benim gibi 40 i gecip strese giren var miiii napmamiz lazim tecrubeliler😐
AyeHakanKrk Besyocu merhaba ben de 39+4düm. Benim oğlum da da tık yok 1 cm açılma ve Rahmin yumuşamış dedi. squat ve bol yürüyüş önerisinde bulundu doktorum
Yasemiiiin Besyocu merdiven inip cikin. Sicak banyo yapin, tarcin yiyin. Jimnastik topunuz varsa üstüne oturup, kalcanizi yuvarlayin. Bebek asaga inmesi icin. Türkcem biraz zayif insallah anlatabilmisimdir. Internetten de bakabilirsiniz ne demek istedigime 🙈
AyeHakanKrk Besyocu al ben de de o kadar ayaklarımın altı acıyor artık. Hatta bazen diyorum ki kesin 3 4 cm açılmam olmustur Hale’n 1 cm deyim.
AyeHakanKrk Besyocu müzik açıp çılgınlar gibi dans ediyorum tam gaz devam edeyim ona 🤸🏻♀️🤸🏻♀️🤸🏻♀️:)