Sareiremannesi1234 Kızlar sabah berı ishal ve bulantım var normalde bulantım olmazdı ama ıshal ve sıddetlı karın agrım var acaba normalmı ?doktora gıtsemmı
Sumeyyeerdem İshal sıvı kaybına sebep olduğu için bol bol su içmelisin. Mideni bağırsaklarını üşütmüş olabilirsin eğer hastaneniz yakınsa gitmeniz iyi olur