esradgn123 Banuc Hamileliği öğrenir öğrenmez hemen rapor verdi doktor Şimdilik beş gün vereyim dedi haftaya duruma göre bakacak
mirage333 Banuc tüp bebek oldugu icin transferden sonraki 5 hafta raporluydum. Riske atmak istemedim.
Banuc Banada 1 ay verdi rapor bitiyor yenilerim dedi ama ben artık işe gitmek istiyorum Sanki evde kaldıkça bulantı kusma iştahsızlık gecmicek gibi artık hava değişsin istiyorum ya İşte sıkıntılı aslnda ne bileyim bilemedm
sevo_asc Banuc iş yeriniz rapor almanıza bişey demedimi bende bir 10 gün alıp dinlenmek istiyorum ama bizim iş yeri sorun yaratıcağından almak istemiyorum
Banuc sevo_asc canım ilk gebelik düşük oldu Sonra hamile kaldım düşük riski var dedi doktor oylelikle verdi iş yeri hiç bişey diyemez durumu biliyolar ve verilen rapor heyet raporuydu.
Lilianne Benim düşük riski vardı ya izinliyim ya raporlu ama dikkat edin yıllık 40 gün rapor alabiliyorsunuz bu sınır dolarsa normal rapor veremiyorlar
Banuc Lilianne verilen rapor heyet raporuydu. Heyet raporu sınırsız veriliyor doktor isterse 9 ay bile yazar
Banuc sevo_asc boşver önce sen(bebeğin) Gerisi boş iş verenhiç rapor alandan hoşlanmaz zaten. Hamileliğin tadını çıkar doya doya yasa
vesilece Ben ilk zamanlar çok kötüydüm rapor vermedi sonra bi baktım koronaymışım karantinaya girdim. Kötü olmasak ister miyiz rapor