Kızlar merhaba, benim bebişim 12+5 haftalık doktora gittiğimde plesentan aşağıda o yüzden ağrın olabilir tüp bebek olduğu için söylüyorum düşük ya da erken doğum riski olabilir dikkat et dedi ve progestan fitil verdi. 7.ayda genelde rahim büyüdükçe yukarı çıkıyor dedi ama çok kafama takıldı. Bi de bu fitili kullandığımdan beri inanılmaz kaşıntım başladı vajina bölgemde. Benim gibi bunları yaşayan var mı acaba