Merhaba arkadaşlar ben 33+3 günlük gebeyim fakat dünden belli afedersiniz bikini bölgem ağrıyor yani üzerine bastırdıkça agrı hissediyorum birde kaşıklarımda biraz ağrı var karnım hep sertleşiyor Bebek kendini çok topluyor karnımda top gibi yapıyor böyle durumla karşılaşan var mı aranızda