Gagi Gmz_6334 36+3 te 2800 du 37+4 te 3200 olmuştu yarın 38 de bir daha gideceğim bakalım. Ben çok kilo alsın istemiyorum yeter bu kadar 😂 3600 u zor dogurdum ilkinde
Elzey Zehra9616 masallah masallah nasıl beslendiniz benim 35 de 2250 ydi dr az dedi haftya gidicem 37 olucam
Derya_Ayaz Zehra9616 maşallah suphanallah Allah nazardan korusun 🥰nasıl nefes alıyorsun ya çok baskı yapmıyor mu
Hilalkhrmn417 Elzey aç karniniza pekmez , muz , bebe bisküvisi , süt , ceviz , yumurta , avokado tüketin bol bol bakın nasıl kilo alıyor 😊 sağlıklı olsunlar gerisi önemli değil..
Zehra9616 Derya_Ayaz amin cnm cumlemizin evladini insallah cok batiyo evet 2 cm acilmam var plates topunun uzerinde yuvarlaniyorum sancim var 🌹🌷
Yarun Zehra9616 şeker yüklemesi yaptırdınız mı acaba gebelik şekeri olunca bebek kilolu oluyor deniliyor
Zehra9616 Yarun yaptirdim normal butun degerlerim alakasi yok onlarla cnm taamamen kisisel bisi abiside kiloluydu
Yarun Zehra9616 maşallah sübhanallah ozaman rabbim esirgesin sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊
CemileBG Gagi bende çok kilolu olsun istemiyorum ilk bebeğim 37+1 im şuan 35+6 da 2.960tı şimdi yine gidicem 37+4 te baklm kaç olmuş
Zehra9616 guzelbebegimmmmm baktirdim yok her hafta rutin kan idrar aliniyo benden ilk oglumda bu haftada kiloluydu normal yani