Anneym acil bir kontrol değilse erteleyin bence, benim de eşimin pozitif çıktı ben negatiftim ve tam doz aşılıyım, boğazımda gıcıklanma olduğu için yine de doktorumu aradım erteleyebilir miyiz dedim..sonradan zaten şikayetlerim de arttı şu an pozitifim..karantinam bitse de belirtilerim geçmeden doktora gitmeyi düşünmüyorum..benim gibi bir sürü gebenin girip çıktığı bi poliklinikte diğer insanları riske atmamak adına böyle bi karar aldım