Eslemezgi bebeğe göre değişir denemek lazım ama aptamil benim oğlumu mahvetmişti 2 3 defa denedik çok kötü olmuştu bebelaca geçmiştik hiçbir sıkıntı olmadı aksine bağırsak dğzenini çok güzel yapmıştı.şimdi 2. Bebeğimi bekliyorum sanırım ilk yine bebelac veririm