littleangel22 24-28 arası yapılıyor, şüpheli bir durum yoksa kimi doktor hiç istemiyor bile. Benim üç aylık kandaki şeker sınıra yakındı, bebek haftasindan ileri olup annem de şeker hastası olunca doktor yapalım dedi, 27 de yaptım. Çıkmadı şeker şükür. Şüpheli bir durum görürse sizden de isterler vakti gelince 😊