Zehranurmete Kizlar ben 2 yıl önce hayat hastahanesinde dogum yaptım 3000 tl idi dogum fiyatı.Bu sene ne kadar oldu bilen var mı hayat hastahanesinde dogum yapicak olan.Hangi doktora gidiyorsunuz birde benim doktorum hastahaneden ayrilmis
Didemardaa Zehranurmete bende hayat hastanesine gidiyorum özlem ballıya gayet memnunum fiyat hakkı da bir bilgim yok henüz görüşmedim burdan ve çevremden duyduğum kadarıyla 4900 diyende var 5000 diyende muayne ücretleri doktordan doktora değişiyor diye biliyorum benimki 210 tl :)
ogrencianne35 Zehranurmete ben embiye yılmaz da doğum yaptım hayat hastanesinde embiye hanımın kendi muayenehanesi var hayat hastanesinin yan binasında tüze plaza da
Kezzbann Zehranurmete sanırım naile gökçe er di dr.unuz bende ona gidiyodum ayrılınca özlem hanimla devam ettim cunku dışardan gidilince sendika.indirimi olmuyor artı covit testi ücreti alıcılar bana 4.750 dediler doğum için dr.agore fiyat değişebiliyormuş en fazla 5.250
Melekanne2606 Zehranurmete Bende geçen sene doğum yaptım hayat hastanesinde Elviye Fazıl dı doktorum çok memnun kaldım ve yine ona gidicem ama fiyat konusunda bi bilgim yok
Sm_dmr 4750 TL Mart’ta kadar dendi bize Nisan’da artacak mış. Özlem ballıya gidiyorum iyi diyorlar bir kere gittim henüz.
Bebegim_veben Geçtigimiz cuma günü konuştuk dogum fiyatlarını nisan ayında zam gelicek dediler şuan 4750 diye söylediler