Semog20 Merhaba arkadaşlar ankara sehir hastanesinde ayrintili ultrasonda bebegimde bagirsak parlakligi var dediler bu sekilde söylenen oldumu ne gibi süreç izlediniz
kuzeymomsss Semog20 22 haftalıkken benim bebeğiminde bağırsağında hafif parlaklık görülmüştü. 26 haftalık gittiğimde daha da azalmış doktorum birdahaki kontrolünde büyük ihtimal geçer dedi. Geçmezse bile doğuma kadar geçer kafana sakın takma demişti
Nasip_kismet Semog20 bnada dediler 16. haftada 21. Haftada kendiliginden gecmisti. Bi arkadasinda dguma kadar parlaklik gecmemisti fakat bebek dgdu hic bi sorunu yokdu 🙂 Kimi bebek kan yutarmis falan zmaninda arastrmistim belki ondandir.
Semog20 Nasip_kismet insallah bizimkide gecer dün cekindim böyle soylenince korktum insallah tekrar gittigimde gecmis olur