fskzkya Kızlar pazar günü kan vermiştim 15,14 çıkmıştı daha sonra tekrar kan veremeye gidemedim bugün sağlıkocağında kan vericem betanın kaç olması gerekir acaba? Bide betayla beraber baktırmam gereken başka değer falan var mı?
bluees1207 fskzkya gebelik için sadece beta baktırmanız yeterli bugün 70 civarı yada daha üstünde olması beklenir
bluees1207 fskzkya daha yüksek çıkmasına gerek yok 70 -72 çıksa yeterli düzenli yükselmiş anlamına geliyor. Ama eğer 30-40 çıkarsa yine beklersiniz ama o zaman kimyasal olma ihtimali yüksek olabilir regli kaç gün geçti oda önemli eğer gününüz geçmediyse acele etmeyin geçtiyse ya geç döllenme yada kimyasal olabilir
Laylaycizi_96 fskzkya sonuc daha cok cıkması lazım ama bilemeyiz bazen son günlerde bile kalabiliyorsun tekrar kan vermen gerekiyor sonucu net bir sekilde öğrenmek için
bluees1207 fskzkya hmm anladım inşallah olumlu sonuç alırsınız inşallah geç döllenme olmuştur o yüzden öyledir . Sonucu yazarsınız merak ettim bende.
bluees1207 fskzkya yükseliş gayet iyi o zaman büyük ihtimalle geç döllenme olmuş o yüzden böyle çıkıyor