Mehmetinannesii 37+1 haftaligim haftaya sezeryn gunum vardi sanciyla hastaneye geldim acilmam varmis yatis verildi bugun sezeryan olacagim dualarinizi bekliyorum kizlar 😍
blueberyy00 Mehmetinannesii ya sağlıkla kucağına al inşallah bende Nisan annesiyken Mart annesi olcam bu gidişle 🤭🤭
Ecenur1 Mehmetinannesii bende 2 mart annesi olacaktım canım çarşamba günü sancım çıktı diye yatırdılar acilde ki doktor normal doğum diyince hastaneden imza atıp kaçtım 😂😂 şimdi bende kontrole gidiyorum bakalım bugün ne olacak. İnşaAllah sağlıkla kucağına alırsın bebişini
Seyma-torn1 Mehmetinannesii Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim yardımcın olsun 😍😍
Mehmetinannesii Seyma-torn1 Ecenur1 blueberyy00 Poyrazin_annesi Hepinizden Allah razi olsun yavrumu aldim kucagima darisi tum hamilelerin basina herkes sagsalim bebegini kucagina alsin insallah☺️