Dilekskmn25 Kızlar 7 gün önce sezaryen doğum yaptım koku almadığımı fark edince covitten şüphelenip gidip test verdim pozitifim 😪 bebekle bu süreci nasıl atlatıcam bilmiyorum var mı başına gelen? emzirmeye devam mı etmeliyim?
FusunF Dilekskmn25 canım çok geçmiş olsun inşallah hafif atlatırsın ben şey diye biliyorum ellerini güzelce yıkayıp masken ile emzirebilirsin doktorlardan dinlemiştim sen yine de doktoruna danış
benimmdunyamm Dilekskmn25 canım geçmiş olsun emzirmeye devam ediyorsun diye biliyorum ilaç vermiyorlar zaten yine de ebeye sor sağlık ocagindakine eve misafirler falan geldi mi bu aralar çok duyuyorum yeni dogan bebeklerde annelerde covid doğumdan sonra çok görüyorum burada
Unlukacar Dilekskmn25 canım bende bebepim 15 günlükken yakalandık bebeğime de hastanede de test yapıldı bebek hemşiresi tarafından çok şükür negatifti hemen odamızı ayırdık odasına kamera koyduk odasına sadece emzirmek altını değiştirmek ve ağladığında girdim çift maske taktım emzireceğim zaman temiz üst giydim canım
benimmdunyamm FusunF ayenn bende maskeyle emziriyor diye biliyorum yine de sağlık ocağı ebesine bir sorsun tabi
Dilekskmn25 Unlukacar benimmdunyamm FusunF çok teşekkür ederim evet maske takıp emzirebilirsin dediler. Çok üzüldüm uzaktan sevmek çok zor oluyor ama Allah’ım korusun bunla atlatalım inşallah🙏🏻
Unlukacar Dilekskmn25 inşallah canım hiç stres yapma sütün etkilenmesin yemene içmene dikkat et canım