Makaron Merhabalar sizlerle bir yolculuğun sonuna geldik 40+5 gelmeyen inatcı bir bebek normal doğum deneyemedik maalesef🥲 birkaç saat sonra ameliyat olacagım epidural olarak dualarınızı bekliyorum 🙏🌸 sevgiler 💗🌸 sizlerle mutlaka deneyimimi paylaşacağım 🙏🥰
_tulayb26 Makaron Rabbim yardımcınız olsun bebişiniz de siz de çok sağlıklı şekilde birbirinize kavuşun inşallah siz de dua eder misiniz doğuma girerken bizde yavrularımızı sağ Salim kucaklarımıza alalım 🥰😍🌸🤲🏻🤍Şimdiden Allahım analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah
Gmzbll Benim doğumda saat 10 da bende uyuyamayanlar kervanındayım sanırım Allah tüm annelerin sağlıkla bebeklerine kavuşmasını nasip etsin inşallah 👐