Güzel annişler 1 sene arayla sezeryan olan varmı korkusu başa bela 32 hafta olduk korkum daha çok arttı kolaymı zormu oluyor aynı yerdenmi kesiliyor ve şuan artık yürümekte zorlanıyorum sanki bebek vajinada gibi çok batma hissediyorum ağrım oluyor sizlere ihtiyacım var😭