Tokyo Bugün kahvaltımı yaptım sabah 10 da saat 2 de biraz yatmıştım bi uyandım içim titriyo ama karnımın aç olduğunu hissetmiyorum yemek yedim normale döndü bu nedir ya sürekli kan şekerim düşüyor her dakika yemekmi yiycezzz uffff