Askpare Kızlar 34 girdiğimden beri ağrı başladı bende bebek dönmüş buarada bu yüzden olablrmi ama kanala girmemş dedi doktor.. Sizce erken dogum riski olurmu ya
Zehra9616 Askpare normal cnm kanala girmesi icin zamani var daha acele etme normal istiyosan tabi ama catin hazirlik yaptigi icin batma agri sizlama olur ara ara
Askpare İlk gebeliğim benim gibi olan yokmu bu haftalarda kız daha çok korkuyorum buraya bir el atın 😂 zaten suyumdada azalma var
busraceylan Askpare suyumda azalma yok ama bende 30. haftadayım 4 gündür sağ kasığımda batma ve ağrı var hatta bazen yanma oluyor doktora gittim dün rahim büyüdükçe bağları geriliyor ağrın ondan oluyor dedi
Burcumor-28 34 haftalığız bir haftadır bende yaşıyorum.Erken Doğum riskim yok.Doktor normal olduğunu söyledi.