Merhaba hanımlar. Evleneli 1.5 sene oldu. Geçtiğimiz kasım ayında 6.5 haftalıkken bebeğimi kaybettim kürtaj oldum. Doktorum 2 adet geçirdikten sonra korunmayı bırak dedi ve bugün yaptığım teste göre hamileyim. İlk gebeliğimdeki kadar sevinemedim açıkcası. Sanki yine bir şey olacakmış gibi bir korku var içimde. Şuan her şeyin en kötüsünü düşünüyorum. Belki dış gebeliktir falan diyorum kendi kendime. Havaya girme diyorum. Yani bi burukluk var içimde sevinemiyorum. Doğacak bebeğime de haksızlık gibi geliyor bana ama karma karışık hisler içerisindeyim. Böyle bir durum başına gelen var mı? Kürtajdan sonra hamile kalıp benim gibi hisseden var mı acaba 🥺