Ayazmami Yapmaz olur mu🤦 Reflunun yarattığı boğaz ağrısı sebebiyle huylanip 3 kere covid testi verdim 😁 en son doktorum lansor verdi. Hiç içmek istemiyordum ama doktorum boğaz dokumun artık asitten eridiğini ve daha kötüye gidecegini söyleyip, kullan mutlaka dedi. Ne yutkunma zorluğu ne boğaz ağrısı kaldı.