NaiLee Kızlar ikili tarama testi yaptırdınız mı ben pek yaptırmayı düşünmüyorum sonuç olarak engelli de olsa aldıracak değilim siz ne düşünüyorsunuz bu konuda kesin yapılması gerekir mi ?
Denizliche Ben yaptırdım şimdi 2 hafta sonra 4 lu test var,yaptırırken herşeyi göze almıştık bebegimizden vazgeçmeyi dusunmedik elbette ama en azından ne ile karsilacagini bilmen için iyi hazırlıklı olursun inşallah risk düşük çıkar gönlünü ferah tut.ikili testte hem ultrasonda bakıyor doktor hemde kan testi yapıyor inşallah güzel sonuçlar çıkar
Nida05 Sonuç olarak kesin bir şey elde edemeyeceksin oran çıkacak ama en azından neyle imtihan olacağını bilmek adına yaptır bence fazladan yapılacak birşey yok yine kan tahlili ve ultrason
Denizliche Mnlya renkli ultrason her doktorda yok daha önce hangi ultrasonda baktiysa yine onda bakacak ,en azından benim.ki öyle oldu