Kızlar iğneden sonra hangi zamanları değerlendirdiniz. Ben iğneyi 23 Şubat saat 16 da yaptım. 22 şubatı değerlendirmiştim, 24 Şubat gece 04:00 da değerlendirdik iğneden 12 saat sonrayı ama 36. Saati değerlendiremedik eşim şehir dışındaydı bu aksamı değerlendirsem sizce olur mu moralim bozuldu biraz 36.saati kaçırınca