29nilu06 Ankara içi hangi hastaneleri önerirsiniz Zübeyde hanım hariç özel de olur devlet de olur kafam çok karışık bu konuda
29nilu06 Imasleeper şu an muayenelere demetevelrdeki tepe tıpa gidiyorum Dr Rümeysa hanım var çok başarılı ama işte bilmiyorum su an ne yaparım lokman hekimi çevrem pek önermedi
Imasleeper 29nilu06 valla ben orda ki bi doktora bayıldım keşke orda otursaydım da hep ona gitseydim. Anneme gitmiştim ilk dönemler çok kötüydüm muaneye orda bi girdim normalde istanbulda oturuyorum
Kasev Ben de doğum için hastane arayışındayım. Sami ulus şehir hastanesi ve çubuk halil şıvgını tavsiye ettiler genelde ama ben hala karar veremedimm