Ben de 37 yaşındayım, ikili testte 1.225 çıktı yaş riski. İnsan öyle endişeleniyor ki elinde değil. Doktor muayenede ense kalınlığı, baş popo ölçüsü , burun hepsini normal gördü ama insanın içine bir şüphe düşünce dayanamıyor. Fetal DNA testi yaptırdık. Sonucunu bekliyoruz, beklemek çok zor. 8-10 iş günü içerisinde çıkıyormuş. Bir yanım huzurlu kalbim rahat, bir yanım sonucu bekliyor. Umut küçük bir tırtıl gibi dolaşıyor aklımda, rengarenk uçuş uçuş bir kelebeğe dönmek için. Dua ediyorum, Allah kimseyi evladıyla sınamasın, sağlıkla kucağımıza nasip olsun inşallah canlarımız 🤲❣️