Bernako Daha ne kadar değişik videoyla karşılaşabilirim derken karşıma çıktı 😅 yenidoğanın sırtında diken olurmuş, banyo yaptırırken sırtını avuç içiyle ovarsanız dikenler çıkarmış 😅
Askiletotomsu Bernako canım bunu yapınca çocuk gaz sancısı filan çekmiyor huysuzluk yapmıyor mu neydi .öyle okumuştum geçen yil
SelinHalistoprak Yazık çocuğa ya içim gitti bence hassas yıkamadı diken nedir kirpi yavrusumu bunlar 🥺
Bernako SelinHalistoprak Elifkc Şimdi araştırdım da Varmış böyle bişey ama😂😂 minik yavrunun arka gövdesinde, deri altında bulunan, sertleşip sakal tarzında bir yapı alan tüylerdir. Bu tüyler aslında dışarıdan bir müdahale olmadıkça fark edilmez. Ancak bebeğinin sırtını ovalarken eline gelen sertlikleri görebilirsin. 😳
NeseA Canım banada ebe söylemişti hem gazanı alıyor bebeğin bi zararı yok yani normal bu:) annem kayınvalidem her çocuğum da yapmıştır banyodan sonra çok iyi rahatlıyor ve uyku yapıyor 😘
guzelbebegimmmmm Bernako evet cidden küçük küçük kıl çıkmıştı. Annem de kaç çocuk doğurdum ilk defa görüyorum demişti. Kaynanam 11 çocuğuna da yapmış. Sırt ağrısı olmasın boyu uzun olsun diyeymiş
Bernako guzelbebegimmmmm vay be 😅 her bebekte olmuyormuş ama anladığım kadarıyla bi doktora danışmak lazım