2 şubat adet günümdü 18 i adet olmam gerekiyordu olmadım hala 15 inde doktora gittim vajinal ultrasonla baktı sağlıklısın dedi sadece hafif enfeksiyon var dedi fitil, antibiyotik ve folik asit başlattı. Hala adet olmadım 2-3 gün once gebelik testi yaptım negatif çıktı. Yumurtlama olup adet neden olunmaz anlamış değilim. Böyle birşey yaşayan oldumu