Elisa06 ya yerim onu ben o dönemlerde öyle oluyorlar diş cıkıyorsa bide daha hassas oluyorlar ilgi istiyolar sürekli benimkide öyle sürekli gel yanımda dur diyor bi gülüşleri bile eritiyor zaten bizi 😃 onlar da işlerini biliyolar biraz zor ama bi zaman geçtikçe daha da rahat olucaz anne olmak hiç kolay değil hayırlı Evlad olurlar insaAllah