4 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim. Günde 1 paket içiyordum. Sonra günde 3-5 e düşürdüm. Başka şeylerle oyalandım aklıma gelmesin diye .. sürekli bir şey yaptım ( yürüyüş, kitap okuma , ev temizliği, arkadaşlarla görüşme vs.. ) boş kalınca aklıma daha çok geliyordu. Benim kusmam bulantım da olmadı.Bu sürede hep dua ettim.’’Allahım bir şey olsun iğrendir beni bu sigaradan..’’ diye.. sonra birden o 3 beş sigara her çekişimde iğrenç geldi ve içmedim. 8. Haftada bırakmış oldum şükür