40+1 olduk doğmaya niyetimiz yok gibi.Benim gibi olup bekleyen var mı 😭
Eda52 benimde 6 günüm kaldı ama beyfendinin hiç gelmesi yok herhalde
Eda52 bende bekliyorum sizin gibi tüm arkadaşlarım doğurdu en son ben kaldım
Eda52 40+3😞
Bende 39+2 gelmeyi niyeti yok paşamın💙 en son tersti şuan bilmiyorum
Bizde doğurucaz inşallah bekliyoruz hala 🤰😭😭