Miss Az önce uzanırken karnımın içinden kenarindan pit diye bisey patladı sanki 😍ama 16.haftadayım biliyorum daha erken diyeceksiniz belkide gaz oturdum sevdim valla gazimsada🙈ama çok güzel duyguyu napımm🤷
Merve0626 Miss ben 16. haftada hissetmeye başlamıştım çok yorulduğum da uzandığım zaman hareket ediyordu 🤗🤗🤗
Miss Zeyneptolgacagan kurban olsunlar onlara anneleri ya yerim ben o pırıltıları ay çok sevindimmmm😘😍
Miss ilknremrh bugün başka hastaneye doktora gittim tekrar sordum bakalım ne diye erkeğe benziyor dedi kendi doktoruma cuma günü gitcem ozamana daha net olur herhalde simdi kaçıncı haftadasın canım
Miss Bebekveanne valla bende gaz sanıyodum ay gazim diye sevdim hatta 😂çok ufak ya belli belirsiz iyice kendini dinleyince farkediyosun yani okadar az bir pıt hissedersin canım sende kızın mi olcak bellimi?
Esilaminel Bebekveanne bende 20. haftadahim ama hissegmedim normal diyorlar... Evet arada sanci garip şeyler oluyor ama gaz mi sanci mi kramp mi başka şeymi henüz ayiramiyorum maalesef...
Miss Bebekveanne hissedersin canım daha sert hissedeceksin büyük ihtimal ben kocama diyodum dalga geçiyordu benle yok göbeğin sisti kilo aldın o ufacık nasıl hiasedeceksin diyordu iyi oldu ona inat 😞
Esilaminel Miss siz kac haftaliksiniz ben 20 haftaligim henuz hissetmedim yada hissettim ama ayirt edemedim sancimi gaz mi kramp mi 😊 Ilk gebeligim acemilik sanirim😊
Miss Esilaminel valla ben hissettim gazdır diye duusndum4 16 haftalık yani boyle uzandigimda çok ufak bi pıt duydum hani çok belirgin değil uzanınca hareket etmeden iyice kendini dinledim bidaha gelirmi diye de yok yani herzaman olmuyo