duygulu62 Kızlar 34+5 olduk . Son günlerde bebegım çok hareketsiz eskısı gıbı degıl . Bu son haftalar da olurmu ? Normalmıdır?
Mikmikbuk duygulu62 Haftalar ilerledikçe yeri azaldıkça hareketleri azalır yazıyorlar makalelerde. Henüz deneyimlemedim ama okudum😊 31+2 ym yine durayım şurda
Tugceelanaz İçin rahat değilse doktora görün derim 🙃 ama artık hareket alanı daralıyor, bazen büyüme atakları geçırıyorlar o aralar da sakın oluyorlar diye biliyorum 🌼 günde 10 defa hiss ediyorsan iyi . Ben genelde tatlı birşeyler yedımmı harektleniyor 👼🏻
duygulu62 Tugceelanaz yanı son günlerde çok azaldı . 10 defa hıssetmıorm malesef 😞 hıssedıyorum en azından ama çok sık degl ıns sorun yoktur 🙏