Zeynepun 37+3 teyım bacak ve göbek altında kırmızı öatlaklar oluştu ne kullanmamız gerekir nilgiai olan deneyıp olumlu sonuç alan var mı?
TekinSahra44 Zeynepun benimde yeni başladı yaa 35 haftaya kadar hiç yoktu sadice bacağımda çok az var ben Hindistan cevizi ve zeytın yağı kullanıyorum
Zeynepun TekinSahra44 hindistan cevızı çok kokuyor onu kullanamadım zeytınyahlı krem aldım etüp sabri tuncer oda bi işe yaramadı zeytınyagı ve patates suyuna geçebılırım
Zeynepun TekinSahra44 yok o değil hindistan cevızı kokuyor bende etup sabri tuncerın zeytınyaglı kremını kullanıyorum şu an