SamsonsMom Kızlar açlık tokluk kan şekeri değerinize nerede baktırdınız? Aile sağlık merkezi sadece açlık bakarız tokluk bakamıyoruz dedi bana, ne yapacağım bilemedim
Buse62 SamsonsMom ben eczaneden ölçüm cihazı alıp öyle ölçücem açlık toklugu. saglık ocagı detaylı kan testine bakıyoruz dedi idrara bide
Rmelikee SamsonsMom 2 gun once yaptirdim saglik ocagi bugun aclik yarin tokluk bakariz dedi sacma geldi devlet hastanesinden aile hekimi bolumu var her testi yaptirabilirsin orda en az 8 saat aç kalip kan alicaklar sonra hastanede biseyler atistir 1 saat sonra tokluk ver hemen oluyo bitiyo ayni gun enabiza sonucuda dusuyo
Elif9292 Saglik ocagi bakiyo zaten ebeler kendileri cagiriyo ben bugun verdim kan ve idrar yarin sonuc alicam sanki bendede seker var durduk yere bi sicaklik basiyo elim ayagimi titriyo kalbim cok hizli atiyo degisik bisey
maviananas SamsonsMom evet yapıyorlar bana orda yap demişti doktorum bir saat arayla gidip kan verdim sonucu diğer gün çıkmıştı
SamsonsMom Rmelikee Peki bana yakın hastanede aile hekimliği polikliniği yok uzak hastaneye gitsem yaparlar mı ki?