Arkadaşlar yazmak istedim sadece bnm gibi alıp da hayal kırıklığı yaşamayın diye yazıyorum
Defne_Hediyelik35 diye bi sayfa var orda isimli tulum ve battaniye yaptırdım hastane çıkışında giydirmek için ama o kadar kötü geldi ki asla hastanede giydirmem bile o derece çok çok üzüldüm çok kırıldım 3 haftadır sabırsızlıkla beklediğim ürün tam bir hayal kırıklığıydı, koyu lacivert isimli tulum yaptırdım ama o kadar açık tonlu sankik defalarca kez giyinmiş yıkanmış eski bir tulum geldi , 220 TL verdim yazık oldu çok üzüldüm tüm hevesim de kırıldı açıkçası 😞😞😞😞