Melos12 BYH55 bende burda beklim benimde kızım olucak düşündüklerim Nil Bade Simay Bade Yada tek Simay Masal Zümra
CansuDRY BYH55 İlk kızımın adı Doğa. Doğacak bebeğimin adını Yağmur koyacağız. (Oğlum da Rüzgar çünkü.😁)
BYH55 Oglumun adi yusuf emir bi anda icime yusuf diye üflendi sanki ve hic isim aramamistm oglumda emir i de babasi istemisti .