durulice FHKK öğrendiniz mi benimki de temmuz 3′de doğacak 19. haftada öğrendik cinsiyeti meraktan çatladım :) sizinki de baya geç olmuş
FHKK durulice Sorma bende çatlıyorum 😒😂 Şeker yüklemesi yaptırcam haftamı bekliyorum canım, cinayetiniz ne siizn 😌
Gulsah255 Zeyakgun 24 temmuz hemde evlilik yıldönümümuz 🙂 ama sezeryan olacağı için erken olur diye düşünüyorum hayırlısı bakalm🥰