sevgitekes Kızlar sayfa önerisi istiyorum alan varsa benzeri de olur sezon sonu indirimi varken bakayım 6 aylık hamileyim 58 kilo 166 boyum tahmini kaç beden olur bana evde hardal sarısı rengi var 38 bedendi ama 40 alayım diyorum
pusatmom35 sevgitekes Buna benzer montum var 30.haftadayım 72 kiloydum en son 75 olmusumdur simdi boyum da 1.67 falan ben 38 beden almisim kac ay önce. Bence 40 daha iyi olur çünkü bedenimi sarma başladı benim. Bide boyunu dizime kestirdim ben uzun pek alışkın değilim sevemedim
sedamom00 sevgitekes bende bundan aldım fakat ısıtmıyor heleki soğuk havalar da kaban daha iyi ısıtıyor yıne sizin fikriniz tabi ben bunlardan memnun değilim kaban tercih ederim yada şişme mont sıcacık tutuyor
sevgitekes prensessannesi22 evt bende sizin gibi düşünüyorum çok bol durmaz bence biraz salaş seviyorum evde 38 tam ama hafif bol dursun istiyorum doğumdan sonra en fazla 55 kalsam yine iyi
sevgitekes pusatmom35 sayfa önerin var mı peki ben zayıfım ama belden ztn lastik falan oluyor biraz salaş seviyorum olur mu çok mu bol durur
pusatmom35 sevgitekes salaş seviyosan 40 beden alabilirsin ama normalde 38 daha üstüne oturur. Sayfa önerim yok valla bi siteden almıştım bende hatirlamiyorum şuan. Ama birisi yazmış şimdi fazla ısıtmıyor diye doğru söylüyor soğuk havalarda fazla sıcak tutmuyor haberin olsun
sevgitekes sedamom00 şişme yıkamak sıkıntı oluyor kaba duruyor sıcak tutuyor aslında bunlar içi kürklü olduğu için kabands 2 tane var ama giyemiyorum sayfa öneriniz var mı
suleesrky Canım kış bitti zaten bence hamile kilona göre mont alma, belki doğumdan sonra iyice zayıflarsın.
sevgitekes pusatmom35 sorun olmaz bence ben ısıtır sanmıştım kürklü ya yada bulabilirsem daha kalın pamuklu suna bakarım bilmiyorum var mıda
Mery103 @sevgitekes ben aldım canım hatta bu sayfadan almıştım (modasena) baya indirim vardı o zaman şuan severek giyiyorum 60 kiloyum 38 beden almıştım çok aşırı soğuksa yaşadığın yer ısıtmaya bilir çünkü ince bi mont canım
sevgitekes Mery103 gerçekten çok mu ince pamukları özelden resim atma şansınız var mı kumaşı kaliteli mi pişman olmak istemiyorum İstanbul da yaşıyorum
sevgitekes Mery103 hangi model ben taş çatlasın 55 kilo gelirim de 38 yapışıyor insana 40 alsam mı çok mu bol olur🤷♂️
Mery103 sevgitekes 38 önünü kapattigin da rahatsız ediyor biraz istersen 40 sipariş ver canım olmazsa iade edip 38 söylersin ☺️
pusatmom35 sevgitekes bilmiyorum ki bende normalde kaban alırdım bu sene farklılık yapıp böyle bisey aldim daha kalını var mıdır bilmem