Gulendammm Hanımlar iyi geceler beşik aldık bugün uyku setini kaçda yıkamalıyım kaçda sıkmalıyım Birde normal deterjanla yıkasam olur mu illa bebek deterjanında mı yıkamam gerek 🤗
Fnen Gulendammm ben bebek deterjanı ile yıkadım kısa programda 30 derece sıkmada 800 bu şekilde yaptım bir sorun olmadı çok şükür
annekuzucum Gulendammm beşik korumalığı diyon galiba en düşükte sıktım 30 derecede 15 dk yıkadım kırıştı illaki