Kızlar merhaba birsey sormak istiyorum cam sakura da doğum yapıp memnun olan var mi ve kaçıncı haftaya kadar bekliyorlar ben suan 39+6 yim orda dogum yapicam normal doğum olucak ınsallah bı sıkıntı yok ama çatı kitabesinde doktor sadece açılmaya baktı normal soyuna uygun olup olmadığını söylemedi bı sorun olsa söylerdi dımı