gokceunall Güzel annelerim merhabalar bebeği 5 aylık olup yavaş yavaş ek gıdaya başlayan oldu mu olduysa neyle başladınız şimdiden teşekkür ederim?💖
KbrErr gokceunall Ek gıdaya 6.ay da başlamıştık. Once sebze püreleri ile başladım ama 3 gun kurali ile. Havuç, patates, kabak,brokoli vs . Daha sonra meyve pureleri, mevsimine uygun tabi hepsi.
YeninesilAnne gokceunall ben ilk çocuğumda 5. Aydan itibaren ilk olarak yoğurtla başlamıştım. Ondan sonra da yavaş yavaş sebze pureleri irmik mamaları falan derken öyle devam etmiştik ☺️
NaimeYilmaz gokceunall Merhaba Tuna da erken başladı ek gıdaya sürecini burada anlatmıştım. 💜 https://blog.mutlubebekleriz.com/bebek-bakimi/bir-ek-gida-seruveni/