[silindi] sen bilirsin kuzum ben 3 yillik evliyim bu 3 yıla ilk gebeliğimde karnimda olmesi üzerine kurtaj 2.ci gebeligimde dis gebelik sığdırdım 100 den cok tek çizgi var birde ama hala umudum kirilmadi tek cizgi gormek zor evet ama bizlerde böyle boyle gucleniyoruz umarim bizler icin gunesli gunler yakındır hic uzulme herseyin bi vakti var dualarim seninle ve nice gebe kalmak isteyenle