kızlar sancım vardı aralıklarla 100 80 arası
ama açılmam yok çatı da olmamıştım sancıyı görünce doktor çatı yaptı 38+2 haftayım bu arada
çatım uygun normal doğum olacak bebişte kanala inmiş
çatı muanesine gelince hiç canım yanmadı çok hafif bi yanma hissi oldu sızladı oda ilişkide de oluyor zaten çok kısa sürüyor buraya neler neler yazılıyor boşuna kendinizi korkutmayın 🥰🥰