Kızlar epidural doğum hakkında bir kaç bişey okudum ve aklımda bir çok soru işareti var. Örnegin bu dogum şekline sizmi karar veriyorsunuz yoksa hastanede kendi istekleri zaman mı yapıyorlar yani benim böyle bir tercihim olabiliyormu her normal dogum yapan kadına bu dogum şeklini öneriyorlarmı.Dier bir sorumda epidural dogum yapan varmı nasıl oluyor avantajı dezavantajı varmı son olarakta ben araştırma hastanesine gidiyorum acaba böyle bişey mümkünmü araştırms hastanelerinde