Ozlm007 Bu konuda çok post var canım eğer detaylı cevap gelmezse ordan da bakarsın arama kısmından ben vitale hastanesi Ali Fuat beye gidiyorum çokta memnunum tavsiye de ederim vitale hastanesindeki her doktor çok övülüyor oda ayrı bir konu tabi 🙂
Sedaozdmr07 Bende vitale hastanesi koray Dumana gidiyorum doktorum diye demiyorum çok güler yüzlü memnunum.kendisinden ☺️
Duygukhv Özellikle normal doğum düşünüyosan Dr Mine Erdoğan Yılmaz ♥️ 10 kere doğursam 10unda Mine hanıma giderim. Ayrıca Antalya doğum okulu instagram sayfasını incelemeni tavsiye ederim.