Merhabalar hanımlar
Benim doğumuma 3 gün kaldı fakat benim kalp yetmezliğim var ve doktorum normal doğum risk uyandırcağını düşündüğü için kalp doktoruna görün bana sezeryan veya normal olabilir diye not düşsün kardiyoloji dedi kalp yetmezliği olupta normal doğum yapan annelerimiz var mı acaba yada şuan hamile olup doğumunu bekleyen.