Syd160531 En son 2 hafta önce 32.haftamdayken kontrole gitmiştim bu ikinci gebeliğim 1800 dü az sanırım 🥺 şimdi 34 deyiz kaç kilo olmuştur bilmiyorum ama az mı kilosu ne iyi gelir bebişe kilo alması için kızlar ya bide benim mide problemim var hala midem bulanıyor hala kusıyorum ara ara ve ondan sanırım alamadı bende 10kg almıştım zaten kilo bi süre yumurta hiç yiyemedm peyniri de öyleydi kahvaltı yapmaya korkar olmuştum kilo alması için neler tüketmeliyim
Zehra9616 Syd160531 her bebek kendi gelisimine gore kilo alir az diyemez kimse onun icin uzulme bosa cnm
Gozde0010 Syd160531 bnce az deil ama bana doktorum birgun onceki ekmek ve helva onermisti gercektnde faydasini gordum yani sira muz
Syd160531 Zehra9616 abisi 2900 doğdu 38.haftada oda öyle olur herhalde dedi doktorum ama tabi herseyden önemlisi saglıklı olması yine de annelerin içi pek rahat olmuo ya 🥺
Zehra9616 Syd160531 oyle tabi de mesela banada kizdi doktor az daha kilo aldirirsan sezaryen yaparim die oda iyi degilki
Sinoooom Zehra9616 soda maden suyu dimi 🥸 suyu bende fazla tüketiyorum ama meyve maleswf Öyle çok değil canım istemiyor 😬
Syd160531 Zehra9616 benim posttaki amacım oydu zaten canım nasıl kilo aldırabilirm neler tüketerek sen demedin ki basta :)
Zehra9616 Syd160531 ben aslinda kilo aldirdigimi farkina varmadkm ilk once covid oldum 34 haftamda 2200 du kilosu 36 ya kadar gidemedim sonra o ara dkktor bol meyve su soda dedi bende severim yedim ama abartmis olabilirim 36+5 te bi gittim 3900 dun37+4 te gittim 4200 dedi artik yemeyi kes deyjnce kestim😃kisaca boyle aldirdim
Betul1121 Düzenli olarak her sabah aç karnına ceviz muz pekmez sonra kahvaltı öğlen yemek öncesi meyve bu şekilde bebeğim çok rahat kilo aldı
Syd160531 Betul1121 çok teşekkür ederim canım 😊 ama ben kahvaltımı öğlen yemeğimi maalesef düzenli yiyemiyorum hala mide bulantılarım var 🥺 kahvaltı yerine kuruyemiş meyve bana iyi geliyor ama