Rutin Muayene için gittiğim kadın doğum muayenesinde sol yumurtalığımda 9cm sağ yumurtalığımda 6cm dermoid kist olduğu ve açık ameliyatla alınması gerektiği söylendi. Yeni evliyim ve hiç çocuğum yok daha . Bu ameliyatı olan var mı aranızda. Ameliyattan sonra gebe kalmama engel olur mu çok korkuyorum.