Merhaba, biz Fuat Bey de yaptırdık detaylı ultrasonumuzu ve çokta memnun kaldık. Sizinle aynı kaygıları yaşamıştım bende fakat gerçekten bir saatten fazla didik didik inceliyor bebişinizi çok konuşkan bir adam olmasada herşeyi gösterip söylüyor.İçiniz rahat olsun sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah🌸